SEDAŞ'ın ?'Teknik Operasyon Help Desk'' Birimi Hizmete Başladı
24.07.2018 00:00
SEDAŞ Dağıtım Direktörü Dr. Ersan Şentürk, 'Yeni birimimiz,'Teknik Operasyon Help Desk' demek; iyileşen süreçler, mutlu müşteriler anlamına geliyor. Bu performansı gösterecek bir yapı kurguladık.' dedi.
Dr.Ersan Şentürk SEDAŞ'ın 'Teknik Operasyon Help Desk' birimiyle ilgili açıklamasında; '2018 Yılını müşteri memnuniyet yılı ilan eden Şirketimiz, bilişim teknolojilerine yaptığı yatırımların yanı sıra Elektrik Dağıtım Şirketleri arasında yine bir ilke imza atarak müşteri şikayetlerinin kontrolünü, takibini ve raporlamasını sağlayarak analiz yöntemleri ile süreçlerin iyileştirilmesine de katkı sağlayabilecek bir kurgu ile şikayet yönetimi yapacak olan 'Teknik Operasyon Help Desk' departmanını hayata geçirdi.
9 farklı iletişim kanalı üzerinden Şirketimize iletilen şikayet kategorisindeki müracaatlar, bundan sonra yeni departman havuzundan geçerek ilgili birimlere süratle sevk edilecek, birimler arası akış koordinasyonu sağlanacak, ilgili departmanlar tarafından hazırlanan resmi cevabi yazıların kurumsal redaksiyonu yapılarak yasal süreler içerisinde müracaat sahibine bilgi verilmek üzere sistem kapanışları gerçekleştirilecektir.
Yeni birimimiz ile kurgulanan ve planlanan şikayet süreçlerine tüm Departman ve bağlı birimleri ayrı ayrı destek verecektir. Bu bağlamda 'Teknik Operasyon Help Desk' biriminde yeni görevlerine atanan arkadaşlarımızı tebrik ediyor ve başarılar diliyorum.' dedi.


