Sakarya Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Taha Toplu, Büyükşehir eliyle 16 ilçede sürdürülen faaliyetlere ilişkin açıklamalarda bulundu.
?Sorun varsa çözüm de var? temel ilkesi çerçevesinde halkla ilişkiler çalışmalarını kesintisiz sürdürdüklerine dikkat çeken Toplu, Büyükşehir-vatandaş ve Büyükşehir-STK arasındaki bağlantıda kilit bir rol üstlendikleri bilgisini paylaştı.
7 BİN TALEP ALDIK
Büyükşehir Çözüm Masası tarafından yılın ilk yarısına dair faaliyet raporuna ilişkin de bilgiler paylaşan Taha Toplu, ?Büyükşehir Çözüm Masası uzman kadrosu ve deneyimli personeli ile Sakaryalı hemşerilerimizin taleplerine çözümler üretmeye devam ediyor. Yılın ilk 6 ayı itibariyle vatandaşlarımızdan tarafımıza ulaşan 7 bin taleple ilgili çalışmalarımız sürüyor. Bunun dışında Büyükşehir, STK?lar, ilçe belediyeleri, vatandaşlar ve diğer paydaş kurumlar arasındaki koordinasyon ve bilgi trafiğinde önemli bir rol üstlenmeye devam ediyoruz. İlkemiz belli; ?sorun varsa çözüm de var?? diye konuştu.
İLETİŞİM BOŞLUĞUNA YER YOK
Toplu, ?Ramazan ayını da halkla ilişkiler faaliyetleri açısından oldukça verimli geçirdik. Atatürk Bulvarı?ndaki Kitap Sokağı?nda Büyükşehir standımızı açtık, burada Ramazan süresince vatandaşlarımızla bir araya geldik. Projelerimize ilişkin ayrıntılı bilgilerin yanı sıra, belediyemize ait her konu başlığında iletişim boşluğuna yer vermeyen faaliyetlerimiz stantta gerçekleşti. Hazırladığımız materyalleri burada hemşerilerimize hediye ettik. BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi) ve CİMER?den (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) belediyemize ulaşan konu başlıklarına dair koordinasyon ve iş bölümünü de Çözüm Masası marifetiyle yönetiyoruz? şeklinde konuştu.
16 İLÇEDE 20 NOKTA
Halkla İlişkiler Müdürü Taha Toplu açıklamalarının devamında ise, ?Ayrıca görevli personelimiz Büyükşehir Belediyemizi tanıtıcı faaliyetlerini 16 ilçede 20 noktada sürdürdüler. Tarafımıza ulaşan bilgi, talep, şikâyet ve önerileri de bu vesileyle almış olduk. Değerlendirmeler yapıl